van abban a szóban valami lappangó mélyszakmai félelemkeltés, hogy kontakthibás. tessékcsak kimondani. ugye?
akinek kettőnél több műszaki gádzset volt már a kezében, az nagyjából átérzi, hogy ha valami kontakthibás, akkor az bizony szevasz. a legtöbb esetben, legalábbis.
és igen, gesszvat, ez a rákfenéje a gépnek is. mivel tegnap is meghalta magát, ezért ma szerviz, de mivel minden járműves enber vagy nyaral, vagy dolgozik, vagy gyakorlaton van, így a spárga+karabineres köcsögszalagok megoldással szállíthatóvá tétel és villamos. tízpercnyi gyalogszer plusz félóra tujázás oda, szervizben közlik a lesújtást, újabb háromnegyed óra haza, amit megfűszerez a villamosvéán széjjeltörő karabiner, valamint az ebből fakadó húszcentis gépházzuhanás aszfaltra. nem, nem kurvaanyáztam hangosan.
most az oldalán fekszik, hogy legalább a gravitáció nekem dolgozzék, az író meg kiszedve a gépházon ül megszégyenülten, én meg ezen sorok írása közben gondolkodom a hat év után esedékes új gépkonfigon.
szép napot nektek is.